RUGBYCLUB ZWOLLE
Bestuur
Samenstelling bestuur:
Algemene Leden Vergadering (ALV)
Tweemaal per jaar wordt er een Algemene Leden Vergadering (ALV) gehouden in het clubhuis van Rugbyclub Zwolle. Deze ALV is vrij toegankelijk voor alle leden en ouders van leden (onder de 18) van onze club. Enerzijds is dit een platform voor het bestuur om ontwikkelingen en formaliteiten van en rondom de club openbaar te maken naar de genodigden; denk aan begroting, competitie, leden, schoonmaakrooster, barrooster, beleid, clubfuncties, activiteiten, normen en waarden, intern nieuws en landelijk rugbynieuws. Anderzijds is de Algemene Leden Vergadering een platform voor de genodigden om zijn/haar eventuele ‘rugby-ei’ kwijt te kunnen m.b.t. dezelfde onderwerpen of andere rugby-gerelateerde onderwerpen. Dit kunnen vragen, suggesties, ideeën of klachten zijn.
Het bestuur begrijpt dat het moeilijk kan zijn om vragen op te sparen tot aan de tweejaarlijkse ALV. Daarom is het ook mogelijk om het bestuur tussentijds te benaderen. Dit kan het beste per mail. Dit zal dan op korte termijn beantwoord worden en – afhankelijk van het onderwerp – openbaar worden gemaakt op de ALV.
Contact opnemen met het bestuur van Rugbyclub Zwolle
Het bestuur is naast telefonisch, ook per mail bereikbaar via info@rugbyzwolle.nl . Directe vragen omtrent financiën en lidmaatschap en/of contributie als lid of toekomstig lid, kun je mailen aan onze penningmeester Daan van Rooijen, via penningmeester@rugbyzwolle.nl .