Rabobank Clubkas Campagne

Ga vanaf 15 maart naar https://buff.ly/2tSDBdk
De jeugd van Rugby Club Zwolle met zelfvertrouwen en trots elk veld laten betreden. Dit start met de voorbereiding en het materiaal. De kinderen hebben stevig en functionele kleding nodig om iedere training en wedstrijd zo goed mogelijk te genieten van deze mooie sport. Dat is ons doel en de Rabobank Clubkas Campagne komt als geroepen! #rabobank #zwolle#rugbyzwolle #assendorp #pierik #clubhart #jeugd

Haakjesactie voor de leden

De haakjes-actie is ooit in het leven geroepen omdat we als club willen investeren in onze jeugd. Natuurlijk hebben we daar sponsoren voor, maar we wilden ook onze leden in […]

Like a rolling stone.

Vanochtend werd ik met lekker nerveus gevoel wakker. Mijn debuut is vandaag. Ik heb er zin in. Ik zoek mijn gebruikelijke stuff bij elkaar, duw het in een tas en probeer nog een halfslachtig ontbijt naar binnen te schuiven. We gaan naar Havelte vandaag. Het is bewolkt en het waait stevig.

Havelte is een plaats die ook wel wat persoonlijke lading met zich mee brengt voor mij. Ik ken het dorp. En ik weet van de Big Stones, een club met een stevig team, zoals de naam het doet vermoeden. Als een dorpje met 3000 inwoners toch een volledig rugbyteam in het veld heeft, dan weet je dat er passie is voor de sport. En als ze dan ook nog eens vernoemd zijn naar de stenen van 20 ton die op een hunebed liggen, dan heb je een idee van hun onverzettelijkheid.

Les “héroiques Doigts Bleus”

Commençons d’abord par un récapitulatif des évènements précédant la bataille.

Dans la soirée du vendredi soir, tout les valeureux guerriers se retrouvent dans leur “antre légendaire”: le clubhouse.

L’occasion de cette “réunion de prestige” est claire: la campagne victorieuse de nos “héroiques Doigts Bleus” a atteint sa moitié et il est grand temps de faire une célébration à la gloire de notre “vénéré carburant”: la bière.

La “réunion de prestige” commence studieusement par une revue tactique de l’état de notre campagne et  de nos troupes. S’en suivent quelques conversations tactico-technique pour élaborer la suite du “plan tactique”.

La décision est prise, l’objectif est clair et limpide: grâce aux troupes actuelles il nous faut remporter la victoire finale et il faut enroler de nouveaux soldats pour être dans la capacité numérique de former un second bataillon composé de recrues fraiches comme la rosée du matin et de vieux briscard habitués aux lutes acharnées.