Shirtsponsors Rugbyclub Zwolle 2019/2020
Sponsoring is één van de vele manieren om je onderneming zichtbaar te maken voor de buitenwereld. Bovendien is het een prachtige manier om jouw eigen normen, waarden, visie of corporate identity te linken met de eigenschappen van hetgeen je sponsort. Daarnaast is het natuurlijk een hele mooie vorm van goodwill, van investeren in iets waar je zelf ook hart voor hebt.
Voor het rugbyseizoen 2019/2020 zijn er weer een prachtig aantal bedrijven die hun onderneming, product of dienst met kracht, power, teambuilding, natuur, broederschap, winnen, meters maken, beweging, lichaam, heren, dames, jeugd en meer willen verbinden.
SHIRT SPONSORS RUGBYCLUB ZWOLLE 2019/2020
Jeugd
BOGARD | Maatwerk in Beveiliging
VECHTERWEERD | Trainingen, coaching en ondersteuning
HEYMAN | Stoffeerspecialisten
ROYAL CAMPEN | Vloerspecialist
Heren 2
BOEVE AFBOUW | Allround Afbouwbedrijf
RICHTER RECLAMEBURO | Marketingcommunicatie
SAFANTO | Vastgoed Onderhoud
Heren 1
BOEVE AFBOUW | Allround Afbouwbedrijf
RICHTER RECLAMEBURO | Marketingcommunicatie
Dames
RICHTER RECLAMEBURO | Marketingcommunicatie
JIP’S IJS | IJskraam
Ook sponsor worden van dit seizoen worden of van het volgende seizoen? Neem dan contact op met Neville Andrews. Natuurlijk ben je geheel vrij in welke van onze 9 (!) teams je waarmee sponsort, hoe, hoeveel en hoe lang.
Haakjesactie voor de leden
De haakjes-actie is ooit in het leven geroepen omdat we als club willen investeren in onze jeugd. Natuurlijk hebben we daar sponsoren voor, maar we wilden ook onze leden in […]
Like a rolling stone.
Vanochtend werd ik met lekker nerveus gevoel wakker. Mijn debuut is vandaag. Ik heb er zin in. Ik zoek mijn gebruikelijke stuff bij elkaar, duw het in een tas en probeer nog een halfslachtig ontbijt naar binnen te schuiven. We gaan naar Havelte vandaag. Het is bewolkt en het waait stevig.
Havelte is een plaats die ook wel wat persoonlijke lading met zich mee brengt voor mij. Ik ken het dorp. En ik weet van de Big Stones, een club met een stevig team, zoals de naam het doet vermoeden. Als een dorpje met 3000 inwoners toch een volledig rugbyteam in het veld heeft, dan weet je dat er passie is voor de sport. En als ze dan ook nog eens vernoemd zijn naar de stenen van 20 ton die op een hunebed liggen, dan heb je een idee van hun onverzettelijkheid.
Les “héroiques Doigts Bleus”
Commençons d’abord par un récapitulatif des évènements précédant la bataille.
Dans la soirée du vendredi soir, tout les valeureux guerriers se retrouvent dans leur “antre légendaire”: le clubhouse.
L’occasion de cette “réunion de prestige” est claire: la campagne victorieuse de nos “héroiques Doigts Bleus” a atteint sa moitié et il est grand temps de faire une célébration à la gloire de notre “vénéré carburant”: la bière.
La “réunion de prestige” commence studieusement par une revue tactique de l’état de notre campagne et de nos troupes. S’en suivent quelques conversations tactico-technique pour élaborer la suite du “plan tactique”.
La décision est prise, l’objectif est clair et limpide: grâce aux troupes actuelles il nous faut remporter la victoire finale et il faut enroler de nouveaux soldats pour être dans la capacité numérique de former un second bataillon composé de recrues fraiches comme la rosée du matin et de vieux briscard habitués aux lutes acharnées.